FAQ

Koje je radno vrijeme firme i servisa?

Radno vrijeme: ponedeljak – petak od 8.00 do 16.00, subota od 8.00 do 14.00. Dežurna ekipa u servisu po potrebi može ostati i duže.

Koje je vrijeme potrebnu za isporuku dijela koji nema na zalihi?

U zavisnosti od dobavljača i stanja na njegovom skladištu, od 5 do 21 radni dan.

Da li je moguće dostaviti robu do bilo kojeg mjesta u BiH?

Da, u zavisnosti od količine robe i dogovora sa kupcem (brza pošta, bus, lično za veću količinu).

Da li u servisu radite montažu i balansiranje guma?

Da, i to sa najsavremenijom opremom i softwerom.

Da li punite gume dušikom?

Ja.

Da li je moguće platiti uslugu ili dio karticom neke banke?

Trenutno ne.

Da li treba rezervisati termin u servisu?

Da, telefonom ili mailom, ili lično u servisu.

Da li radite nadogradnju hidrauličnih sistema?

Da, u zavisnosti od Vašh potreba, pravimo ponudu za dijelove i ugradnju.

Da li imate i da li radite ugradnju EBS elektronike?

Da, WABCO EBS sisteme, ugradnja i WABCO dijagnostika.

Niste mogli pronaci odgovor?

Kontaktirajte nas:

Putem e-maila

Na vase pitanje putem e-maila dobice te u roku od 24 sata odgovor.

Putem telefona

Od ponedeljka do petka od 8.00 do 16.00 sati i subotom do 14.00 sati nas mozete nazvati na telefon +387 (0)33 710545 ili +387 (0)33 776560.